Wat is het Musical Concert Koor?

Een koor waarbij het zingen van songs uit musicals en songs met een verhaal op het repertoire staan. Het koor zingt medley’s uit musicals.

In dit seizoen wordt een medley uit de musical The Sound Of Music gezongen.

De musicals worden alleen gezongen, niet gespeeld met kostuums.

Is er ook een stemmentest?

Het principe is, dat iedereen welkom is. Zingen mag ook leuk zijn. Na de open repetities wordt er wel groepsgewijs (samen met anderen dus) bij de dirigent voorgezongen. Je stem wordt dus groepsgewijs beoordeeld. In geval van twijfel beslist de dirigent.

Geven we ook een concert?

Ja, aan het einde van het seizoen wordt er in mei een afsluitend concert gegeven. Over de concert locatie zijn we nog in onderhandeling.

Wanneer wordt er gerepeteerd?

Op donderdagavond in gebouw Domusica, Radewijnstraat 10 in Zwolle in de grote zaal. We oefenen vanaf 20.15 tot 22.00 uur.

Voor die tijd kun je eventueel een kopje koffie drinken en na die tijd gezellig samen nog een drankje doen.

Kleding

Bij het concert de dames in het zwart met een wit accent en de heren in een zwart pak met een witte vlinderdas of stropdas.

Het thema is: The Sound Of Musical.